A dinámica que se propón ten carácter de competición, polo que o IES galegos competirán entre eles para coñecer quen é o verdadeiro gañador do Concurso MECANO do Campus Industrial de Ferrol, premiándose ao mellor Robot proposto.
A dinámica que se propón ten carácter de competición, polo que o IES galegos competirán entre eles para coñecer quen é o verdadeiro gañador do Concurso MECANO do Campus Industrial de Ferrol, premiándose ao mellor Robot proposto.
{23-31 Outubro2017}
A través deste concurso comeza a competición entre IES. Cada un do IES deberá traballar nas utilidades do Robot para posteriormente presentalas en redes sociais a través dun pequeno vídeo explicando a utilidade que lle queren dar ao Robot e facendo unha pequena demostración do mesmo.
Terán 9 días para dinamizar a súa campaña e obter os máximos LIKES !
O sistema de puntación componse en dous partes:
• Redes sociais: Aquel IES que obteña máis *LIKES obterá 5 puntos, o segundo IES con máis LIKES 4 puntos, e así sucesivamente.
• Puntuación do tribunal e selección do gañador final: Nesta fase o IES xa coñecen a puntuación do “público”. Agora, a través dunha demostración que terá lugar no Campus Industrial de Ferrol, deberán presentar a utilidade do Robot deseñado ante un tribunal técnico respectando o “ briefing” que describiron en redes sociais.
31 Outubro2017
Con motivo de poder expoñer os proxectos ao tribunal, os participantes viaxaran ata o Campus. Nesta visita darase a coñecer a oferta formativa do Campus Industrial e realizarase unha visita guiada polas instalacións. Visitaranse os diferentes centros formativos e tamén unha selección das instalacións dos grupos de investigación para que coñezan de preto como funciona un proxecto de I+D+i.
A xornada en Ferrol terá a duración dunha mañá aproximadamente.
Durante a celebración do concurso levaranse a cabo campañas de dinamización e difusión do mesmo a través dunha páxina web e un perfil en redes sociais xerados especificamente para o evento. Publicaranse fotos, entrevistas con alumnos e profesores participantes, vídeos das dinámicas, entre outras accións.